top

  Info

  • Utilizzare la checkbox di selezione a fianco di ciascun documento per attivare le funzionalità di stampa, invio email, download nei formati disponibili del (i) record.

  Info

  • Utilizzare questo link per rimuovere la selezione effettuata.
Creating value with social media analytics : managing, aligning, and mining social media text, networks, actions, locations, apps, hyperlinks, multimedia & search engines data / Gohar F. Khan
Creating value with social media analytics : managing, aligning, and mining social media text, networks, actions, locations, apps, hyperlinks, multimedia & search engines data / Gohar F. Khan
Autore KHAN, Gohar F.
Pubbl/distr/stampa Seattle : Createspace, 2018
Descrizione fisica 513 p. ; 24 cm
Disciplina 658.8002854678
Soggetto topico Marketing - Ruolo [delle] Comunità virtuali
ISBN 978-1977543974
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Record Nr. UNISA-996283747703316
KHAN, Gohar F.  
Seattle : Createspace, 2018
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. di Salerno
Opac: Controlla la disponibilità qui
Social Media for Government [[electronic resource] ] : A Practical Guide to Understanding, Implementing, and Managing Social Media Tools in the Public Sphere / / by Gohar F. Khan
Social Media for Government [[electronic resource] ] : A Practical Guide to Understanding, Implementing, and Managing Social Media Tools in the Public Sphere / / by Gohar F. Khan
Autore Khan Gohar F
Edizione [1st ed. 2017.]
Pubbl/distr/stampa Singapore : , : Springer Singapore : , : Imprint : Springer, , 2017
Descrizione fisica 1 online resource (XXIV, 159 p. 58 illus., 11 illus. in color.)
Disciplina 658
Soggetto topico Industrial management
Computers
Political communication
Public administration
Media Management
Information Systems and Communication Service
Political Communication
Public Administration
ISBN 981-10-2942-3
Formato Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione eng
Nota di contenuto Chapter 1. What is Social Media? -- Chapter 2. Social Media-based Government: It's All About Culture -- Chapter 3. Enabling a Participatory Government -- Chapter 4. Enabling a Collaborative Government -- Chapter 5. Enabling an Open Government -- Chapter 6. Social Media Analytics -- Chapter 7. Social Media Strategy -- Chapter 8. Social Media Risks Management.
Record Nr. UNINA-9910165140303321
Khan Gohar F  
Singapore : , : Springer Singapore : , : Imprint : Springer, , 2017
Materiale a stampa
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui